Ahogy mentem kirándulni a túra-klub kn

Túrázás származó Bakhchisarai Jaltában.
Kezdeni.
Adventure Club élt egészen az ő neve által 100% -os! Ugyanezek a kaland kezdődött a vonaton, vagy inkább érkezéskor az állomáson „Bakhchisaray”, St. Petersburg, amikor a csoport nem volt ideje az előírt 2 perc elhagyni a vonatot ... ugrás útközben! Megjegyzem, hogy mi volt a irigylendő sorsa csoport vezetni az összes berendezés és termékek Bakhchisarai, ahol meg kellett fizetni áru egy részének vár ránk elvtársak. Ezért a súlya a hátizsák volt több, mint lenyűgöző. És velük együtt kellett ugrani a vonat gyorsan gyorsult :-) Azok számára, akik érkezett időben, hogy kilépjen az utóbbi szerencsésebb volt - karmester kitalálta nyomja meg a vészféket. Szerencsére senki sem sérült meg, megszökött a kisebb sérülések és zúzódások. De minden felvidult azonnal kiszállt a közúti és az álom állapotában! Figyelemre méltó, hogy a srácok reagáltak az incidens gyorsan és humorral, senki nyafogott soha nem panaszkodott; éppen ellenkezőleg - nevettünk sokáig, eszébe jutott, hogy „melegen” fogadott minket Bakhchisaray.
Az állomáson, voltunk köszöntötte az oktató és a többi csoport. Mi testvériesen megosztva a közös felszerelés és rendelkezések. Mindegyik vette amennyire tudott szállítani. És ez nem együtt van a hátizsák, vállas az oktató: Olga és Andrew. Rögtön megjegyezte, hogy a hátizsák Olga, ha nem haladja meg azt a méretet, nem rosszabb biztosan. Nascent értelemben önsajnálat - meleg, csak a vonat tűnik tarthatatlan hátizsák - aztán eltűnt. Nézzük a másik, rájöttem, hogy az ilyen gondolatok meglátogatott több nekem kihúzta magát, eltűnt gyötrődő kifejezést az arcán, ő váltotta bátor és nyugodt mosollyal.
Csapatunk meghatározott.
A kampány kezdődött.

Néhány szó a csoportot.
Még mindig valahol 2/3 csoport utazott Szentpétervárra. Úgy történt, hogy szinte az összes volt az azonos kocsi, és nem vesztegette az időt, elkezdett aktívan megismerkedni. Gyakorlatilag az összes út, amit együtt töltöttünk: chat, játék, együtt ebédeltünk. Ez nem meglepő, hogy a végén az út voltunk már kialakult barátságos. De ez nem minden esetben nem befolyásolta a kapcsolat a többiekkel vártak minket Bakhchisarai. Nagyon hamar lehetetlen volt megérteni - ki tudja előtt, és aki csak találkozott egy pár órája.
Team, azt kell mondanom, hogy vegye fel a rendkívül kreatív. Köztünk voltak művészek és zenészek! Minden tag utunk, találtam egy jó társaság.
De egy hátránya van a csapat mégis ... A fiatalok csaknem háromszor kevesebb, mint a lányok! De, mint mondják, hogy nem a mennyiség, hanem a minőség! Minden srácok mindig is megbízható támogatás, valamint a lányok leküzdésében menetelő nehézségeket.
A túra emberi tulajdonságokat is kiderült, sokkal gyorsabban, mint a hétköznapi életben, az emberek szorosan kapcsolódnak a közös feladatok, a közös sátor, utazás, stb stb Ezért mind a pozitív és negatív aspektusait a karakter látszódjon hamarosan ... Így, tekintettel a csoport, próbáltam, nem tudtam emlékezni jelentős konfliktus, vagy veszekedés, nincs harag. A maga részéről a fiúk mindig találkoztak megértéssel és vágy, hogy segítsen a szükség idején. Köszönöm ezt!
Az oktató.
Azok, akik egykor a kampány ilyen jellegű egyetértenek velem egy nyilatkozatot arról, hogy mintegy 80% -a sikere ez az esemény függ az oktatók. Ez a tevékenységük a felelősségi szint nem csak attól függ, hogy hány vásárolt megjelenítések, a pozitív érzelmek, hanem az egészségügyi és életét kezdő utazók számára.
Annak ellenére, hogy én még soha nem volt olyan kampány az oktatók, sem összehasonlítani, még mindig ragaszkodnak a tény, hogy a csoport a hihetetlenül szerencsés ebben a tekintetben. Mind a oktatók: Olga és a Code és Andrej Fedorov a felelősségteljes magatartás a szerepüket. Mi különösen sújtotta az energetikai minden kedves, barátságos és mindig fogékony Olga! Sok beszélni leíró nem csak egy példát táborunk élet ... Egy nap, a másik után fel a dombra, mi volt a többit. Kimerültek a hőt és a fáradtság, elvégre hátizsák a földre esett. És ha egyszer elkezdtük boldogan húzza a lábak, karok, hát, mint Olga vidám hangja azt mondta: „Fiúk, van egy jó kilátás a hegyről nyílik! Gyere nézd! „És dobott le a hátizsákot, élénken kezdett emelkedni, egy meglehetősen meredek lejtőn az Áttekintés területen. Az ő példája azonban nem vezetett a fellépés, de a legtöbb makacs, akik még mernek leküzdeni a további emelkedés, nem bántam meg. Megtekintheti azt, hogy! A kilátás a Kopasz-hegy (így hívják ezt a helyet) nyitott, hogy a lélegzetünk!
Megcsodálta öröm, mentünk vissza a helyére megállt, hogy továbbra is pihenni. Ez volt kb 15 perc alatt, mindenki továbbra is abban a helyzetben polugorizontalnom élvezi a teljes kikapcsolódást az izmokat. De ahogy telt az idő, szükséges volt, hogy megy tovább. Aztán valaki fogott magának: „És hol Olga oktató” Amikor egy idő után úgy tűnt, azt találták, hogy bár minden pihenni az árnyékban, Olga futott a helye a következő parkolási vizsgálja meg, hogy van-e víz van! Azt hiszem, egy ilyen dolog érdemel nemcsak a tekintetben, de csodálattal! Végére a portré hozzá, hogy amellett, Olga valóban egy áldás az esti összejövetelek a tábortűz körül. Abban az időben ez volt fogad - akár a hazai zenés színpad legalább egy dal, hogy nem tudja, és nem játszott nálunk Olga gitár! Csak Éneklő élő enciklopédia! Bravo, Olga! :)
Az útvonalon.
Úgy gondolom, hogy sok, aki valaha a Krímben, véletlenül a vágy, hogy földhöz ezeket a részeket, házat építeni, így ide jönni a nyáron, ha nem mozog állandó lakóhely. )
Néhány titkos varázsa tartja a ezt a földet, műemlékekben gazdag, impregnált emlékeit a régi idők ... Nem csoda, hogy még őseink készségesen előkelő emeltek itt a lakóhely. Emlékezzünk legalább a Vorontsov palota Alupka épült Prince Vorontsov közepén a XIX században, és Livadia Palace - nyári rezidenciája Miklós II. Nagy elmék és tehetségét a Föld volt az orosz Krímben, és csodálta a szépségét, de mi veled vagyunk ... Isten úgy rendelte,
Számomra Krím - a régió, ahol kívánatos lenne, hogy teljesen feloldódjon a természetes környezetben. Sehol sem tapasztaltam ilyen elsöprő összhangban egymással, mint ez, séta rögös pályák mentén a hegyek, a tenger átkelés a völgy, figyelembe az egész, hogy életadó energiát a nap. Még a port a krími utak tűnt számomra a gyógyulás ...
Útvonal „Bakhchisarai - Jaltában. A hegyek és az ősi város „jó az a tény, hogy amellett, hogy élvezi a gyönyörű táj, akkor lehetősége van arra, hogy töltse fel a szellemi poggyász tanulni egy csomó érdekes és informatív az ókori történelem, a Krímben, mint útvonal program tartalmazza túrák barlang kolostorok és városok. Ha kíváncsi elég, akkor biztosan nem fog unatkozni!
És végül ...
Voltam a Krímben a múltban, sütkérezve a napon partján a jaltai és Szevasztopol. De annak ellenére, hogy én tényleg szeretem a tengert, fáradt vagyok, a tengerparton fekvő vakáció. Ezen kívül, azt akarta, hogy nézd meg a vad sarkok Krím még nem foglalták el a hírhedt emberi civilizáció. És most, egy hátizsák a hátán, azt meghódítani egy hegy a másik után, egy olyan környezetben, mint a romantikusok és kalandorok! Igen, nehéz, sőt félelmetes történt (az ereszkedést a Ai-Petri, például;)). De ugyanakkor, és egy további meghajtó kampányt! Unalmas mértékben nem szélsőséges!
Bár, azt hiszem, megy túrázni, meg kell józanul elemezni a lehetőségeket. Ha egészségügyi problémái vannak, vagy nagyon alacsony szinten állóképességet, akkor valószínűleg úgy gondolja, ha újra áztassa ... Nincs több akadályt kell leküzdeni, nem látok semmilyen nehézséget túrázás. Desire és a pozitív hozzáállás? Aztán - továbbítják a dalt. ;)

A város / ország: 0

Még a port a krími utak tűnt számomra a gyógyulás ...

Ó, hogy egyetértek veled!

Én is a St. Petersburg, szívesen én túrázni megfelelő cég. Referencia a saját helyén utalhat? Lehet személyes [email protected]