Én nagyon hozzászokott a kis ágyban, és hogyan az ételt a vonat nem tud aludni

így megpróbálok repülni repülővel)) nem alszik egyáltalán a vonaton))
_______
Ne ítéljetek, és ti nem lehet megítélni; Elítéljük sem, és ti nem ítélni; Bocsáss, és megbocsáttatik; Adj, és megadatik nektek.

Nem szeretem, hogy aludni egy furcsa helyen, vendégéjszakával nem maradnak

Ugyanaz szemetet.
A vonat inni altatók és füldugó, hogy csatlakoztassa a fül, vagy akár nem tud aludni.
Vagy pedig nem alvás elhagyása előtt, bár én nem segít Igaz, repültem egy repülőgépen, és a testtartás alvás ott főleg nem veszi fel.

A párt nagyon rossz alvás, és délután aztán ideges. Azt akarom, hogy menjen haza a lehető leghamarabb. De a vonaton - ez más kérdés. Tudok aludni egy nap. Nagyon kényelmes ott.

Igen! Nem tudok aludni sokáig otthon, rokonoknál, ismerősök. Ismeretlen illatok, hangok. körülbelül vonatok nem fogja azt mondani - Nem megy. Bár, ha azt akarta, hogy aludni a buszon elaludtam.

Alszom minden szabályt, ha nagyon fáradt. És a tenger ment az utóbbi időben, így még mindig több, mint egy matrac, mint otthon! Az egyetlen alkalom, amikor az éjszaka volt, csak fene ez a srác, amikor mentünk a nagyanyám egy másik városban. a régi kanapé is, nyilván nem arra tervezték, 2x, és még mindig az előnyt a központban. kiderül, hogy folyamatosan csúszik a gödörbe. Szörnyű volt. Aludtam legfeljebb 2:00, és elindultunk a következő este, de még egy éjszakát ott aludni

Soha nem a vonatok nem alszik, nem tud aludni egyáltalán

Nagyon szeretek aludni vonatok. ))) De valahol egy partin - nehezebb legyen. Megteheti ezt - ha utazni vonattal, hogy egy párnát a párnája. Feeling az ismert és az ismerős szag, akkor gyorsan érezni a hangulatát „otthon”, pihenni és aludni.

Én is csak otthon tud jól aludni. mikor élt egy bérelt lakásban, ez volt kapets.

Ez az én kis probléma: egy új helyen, nem tudok aludni egyáltalán, vagy csak a reggeli!
Én viszont azt pörögni, és mint már összetapadt szemek. de van valami, amit nem adnak son.Tolko süllyedni után egy pár álmatlan éjszakát vagyok egy kicsit, hogy úgy mondjam, megszokni és tudok aludni egy furcsa kis ágy
Nem értem, mi az oka

Irigylem azokat, akik bárhol tud aludni tudok aludni, csak finom az ágyamban, felébredek minden hangot. Infuriates sok néha

Tudok elaludni bármikor, bárhol, elég hosszú, hogy csukja be a szemét.
de ha a következő napon egy fontos esemény - Nem alszom és 4 óra és másnap reggel nagy karikák a szem alatt megy, hogy meghódítsa a világot