Működik bármilyen témában sikeres halászat (1)

Működik bármilyen témában (5-11 évfolyam)

Az esszé a témában a terméket: a sikeres horgászat (1)

Ezen a nyáron voltam a faluban a nagyanyámmal. Miután a hétvégén érkezett az apa, és úgy döntöttünk, hogy horgászni. Mi felébredt a nap elején. Most kezd derengeni, és ez nagyon klassz volt. Mi dobott egy kabát, vette a horgászbot, ásni férgek este, kenyér (szintén csalétek), egy termosz párolt árpa (ő csodálatosan Peck sügér), egy kis vödör, szendvicsek. Ültünk a kerékpárok és lovagolt a folyó. Ott találtunk egy csendes helyen a két fűzfa, állandó és dobott rúd.

Ültünk hosszú ideig, várva, de minden úszók nem mozdult, bár a pápa, mondván, hogy a legjobb falatot hajnalban. Mi változott a csalit, megint dobott egy horgászbot, de semmi lovilos. A pápa panaszkodott, hogy az este nem hal csalik. És én még azt hittem, hogy jó lenne, hogy rögzítse a horog azonnal és kenyeret, és a féreg. Így is tettem. Nem tartott sokáig, és az én úszó volt húzza le. Hurrá!

De kiderült, hogy amikor a hal pontozott, akkor is képes húzni a csalit jogot, hogy a termelés nem ki a horgot (horog - a gyors és hirtelen emelni a csali felfelé). Apa gratulált kijavítani. Aztán a dolgok szórakoztató. Fish kétszer frusztrált engem ki a horgot, de az apa húzta az egyik a másik után.

Ha azt akartam, hogy a csali ismét változtatni a csalit, elbuktam. Hirtelen megfeszült damil és horgászbot kezdett hajolni vészjóslóan. „Apa, segíts!” - Nem tudtam ellenállni. Leugrott engem, és együtt kezdte húzni a csalit. Féltem, hogy a vonal csak zavaros és húzzuk néhány gubanc (túl gyanúsan csendes viselkedett hal, ha ő volt). De itt van a rúd megrándult, aztán megint. Ez jó, hogy kaptam egy horgászbot erős, különben most szakítottunk. „Vezess óvatosan a partra! - utasította az apja. - Finoman „Ez az, amit tettem. Horgászbot lerobbant, a vonal nem szakad el, és lógott a fogason egy hatalmas (mivel úgy tűnt nekem) nagy halat - keszeg. Egyszerűen nem tudtam elhinni.

Amikor jöttünk haza, és mérlegelni a fogás, kiderült, hogy a nagy hal mérlegelni, mint az egész finom. Apa nevetett, és én nagyon büszke magamra: az első halászati ​​- és annyira sikeres. Nos, mondjuk, hogy a kezdők szerencséje.

Amíg a nyár végén, Horgászni mentem néha magam, néha barátok. Nagymama öröm főtt halételek. Ő és a főtt és sült és sózott. És minden alkalommal akartam sikeres horgászat. És az én indulás nagymamám főzött egy csodálatos töltött ponty.

Minden működik

Értékelés írások

• Tárgy: „barion hidrodinamikai sokk kortársak szemében”

Az anyag egyedülállóan gyorsítja robbanás függetlenül a jóslatok ellentmondásmentes elméleti modell a jelenség. Atom mérleg. Minden esszék.

• Teszt Irodalmi M E Saltykov-Shchedrin „Mese arról, hogy egy ember táplált két tábornok”, „Wild földesúr” válaszok

1. Tales Saltykov- Shchedrina jellemzői: A) lelkesedés; B) egy allegória; B) líraiság. 2. Allegory - jelentése: A) a mondat elhangzott idegen. Minden esszék.

„Új év” New Year kopogtat az ajtón! Nyisd ki gyorsan. Vörös arcú kisgyerek - Most a megbízható barát. Igaz lesznek barátok. Minden esszék.

• Önálló munka „Structure anyag molekulái diffúziós sebessége a molekulák 7. osztály

I. alternatíva 1. Válassza az igazi nyilatkozatot. A. Csak szilárd anyagot molekulákból áll. B. Kizárólag folyékony molekulákból áll. B. Csak. Minden esszék.