Ahogy mentem egy halászati ​​út, a cikk, a fő, tudományos folyóirat

Reggel ötkor kelt reggel, és magával vitte két teleszkópos rúd, öt méter hosszú, ami egy damil és a horog 0.3mm „shestorochka”. A fele a hatodik volt a helyén. Csak dobott egy rúd, nem volt ideje, hogy vegye fel egy második lazításra, és dobja, amikor az első úszó horgászbot megrándult, erősen hajlott, és egy kis keszeg, bodorka így hívjuk, a kezében. A feje villant a gondolat, hogy most lenne egy csótány harapás, és nincs halászati ​​nem fog működni. Megváltoztattam a féreg, és ismét dobta a csalit, és ismét nem sikerült felvenni egy második csali, mint az úszó vezetett. Aztán horog a doboz, így hívjuk a ponty, én direkt mindent a szívemben éljeneztek dob - ismét vezeti 15sekund úszó ismét húzza dobozok, több is van, gramm 300. És így három és fél órát kaptam 5 kg hal és körülbelül 09:30 hazajött, aludt két órát, aztán visszament a folyó, az esti órákban a harapás, de a harapás eltűnt: fogott egy tucat plotvin és hazament.
A második napon, megint felkelt reggel öt, elment a folyó, fogott ponty vödör és nagyon boldog volt. De a hibák kezdődött a következő napon. Mint mindig, most jött a folyón reggel hat óra, fogott 16 ponty, de a harapás még nem ért véget, hiszen az eső csöpögött. Volt, hogy menjen haza, mert ha az út nedves lesz, én nem befejező a házban: az út a aszfaltozás - mintegy kétszáz méterre - egy földes. Amikor a házhoz értek, az eső véget ért, a folyó felé útra reménytelen. Ezen az éjszakán, átmentem egy jó eső, és reggel nem tudtam, hogy a tisztáson. A rossz időjárás folytatódott, valószínűleg körülbelül öt nap.
A hatodik napon, mentem vissza a helyemre, de megint nem értettem semmit, de este, hogy rávegyék a férgek, valamint a már az első napon. Így elmentem négy napig, és nem egy doboz nem fogott. Ezután kezdett menni egy-két nap, de nem járt sikerrel újra. Tehát az egyik este ültem a kuplung, tolóerő lassan csótány (Mi?), És zasobiralsya haza. Ezután húz egy motorkerékpár, barátom - Jura és kínál nekem egy halat, és nem ettem egy jó sült halat, én vettem el. Megadta a ponty gramm 500, ponty, túl grammot 500, és egy másik ponty, gramm, valószínűleg 800. Megkérdeztem tőle, hol van egy hal, azt mondta, hogy „Krupki” fogott. Tehát van egy víztömeg nevezik található, amely öt kilométerre a háztól.
Én is szerettem volna menni egy halászati ​​út, de este talált egy gyerek, hogy volt velem, és egy veszélyes eddig a kocsikázás. Aztán talált egy megállapodást. Szokás szerint ötkor kelt reggel - amíg evett, mielőtt ránéztem az időben - ez volt 05:50. Bár voltak, a fiú, a neve Vladimir, toltam két kilométerre, így az úton vissza a fuvardíjat elég. Amikor odaértünk, akkor már 07:30. Kiderült, hogy ez a víztömeg tele, akkor nem lehet elkapni. Mi vezetett a Watchmen, akik őrizték a folyó a rajongók a halászat, abban a reményben, hogy lehetővé kell tenni, hogy utolérjék. Azt mondták, hogy nem engedték, hogy a halak, mert a tulajdonos nem teszi lehetővé, de ha nem sietünk, akkor várja meg a tulajdonos, akkor fel kell vezetni. At 10:30 vezettem fia a tulajdonos és vezető rybinspektor a kaukázusi régióban. Megkértük engedélyt fogni, hogy lehetővé tették számunkra. Lazítson horgászbot, csak dobott ült körülbelül három percig - nézd, az úszó ment a víz alatt, akkor vágja le, és hogy vannak olyan erők, amelyek húzza, szinte tartott a partra, mint a ponty, 500 gramm, levágta és a levelek. Egy kicsit kiábrándító, de mit csinálsz? Én dobja újra öt perc múlva - harapni, húzza - ismét ponty. Ez nem hiányzott. És így körülbelül felét past 11:50 fogott öt darab. Ezután a halat megszűnt csipegessék, de őrállót megnyugtatta, mondván, hogy a kifogott halak kezdődik 02:00. Ekkor kezdődik az esti csípős. És ez igaz: mi maradt 02:00 - soha pontozott. De a harmadik tíz perc múlva elhagyták az úszó a víz alatt, akasztott ponty valószínűleg egy kiló. Azt rögtön vidámabb, és utána mentünk a halászatot. Tól 04:58 fogtunk 18 halak - három ponty, a többi ponty, nagy hal, egyenként egy kilogramm. Kiderült, majdnem egy fél zacskó halat! Volodya fogott hat hal, a többi rám. Voltam olyan boldog, mint valaha, szinte repül az égen az ilyen halászat. Van ilyen halászati ​​soha nem volt az életemben.
Én még mindig lenyűgözött. Ha engedélyezett, akkor is megyek át a hét - van ...