Mi a teendő baleset moped! A feneketlen tapasztalat

Mi a teendő baleset moped! A feneketlen tapasztalat.

Mindazok, akik lovagolni a délkelet-ázsiai moped, szemben leesik, és károsíthatja a motort. Ma esett. Mit csinálsz, ha visszatér a moped kölcsönző?

Anélkül, moped városaiban Thaiföld és más délkelet-ázsiai országokba elég nehéz csinálni: a tömegközlekedés nem fejlődött mindenhol, legérdekesebb helyek a városon kívül található, vagy a hegyekben. Ezért az a kérdés, kiadó egy moped lesz nagyon fontos.

Nem tudtuk, hogyan kell vezetni egy moped utazni Thaiföldre. És a teljes első hónapjában kezelt tömegközlekedés, kerékpárok és a láb. De minden nap megígérem magamnak, hogy tanulni, mert enélkül nehéz.

Mi a teendő baleset moped! A feneketlen tapasztalat

Phuket barátunk Artem megtanult biciklizni (igen, valójában ez egy moped vagy robogó. De minden nevezik mesék, így történt). És két hétben kivágtuk utak túlnyomó Phuket.

És Samui már, és megtanultam vezetni, és minden alkalommal, kikapta a kerékpár lovagolni. Van ebben egyfajta varázslat.

Mi - egy szuper-ügyes és rémült járművezetők. mert mielőtt bármi, és soha nem vezetett, akkor a vezetés lassan, érzéssel, és valóban, határozottan =) A sebesség ritkán több, mint 50 km \ órát. Minden barátunk felháborodtak, és azt mondta, hogy mi volt őrült a teknősök. De biztonsága mindennél fontosabb, különösen, ha még mindig nem biztos a vezető, és körös-körül tele van az azonos tapasztalatlan vagy nem ilyen ügyes.

Azt hittem először, hogy a motor nagyon nehéz: ez egy nehéz, szörnyű összeomlás előtt áll, ez szörnyű, hogy rekonstruálni a sorban.

De miután 2 hét navigátor a sofőr, miután tanulmányozta a bonyolult utak és a speciális szabályokat a thai mozgás (ezek valószínűleg egy külön cikket), rájöttem, hogy kész vezetni. Kiderült, hogy ez nem nehéz. A legfontosabb dolog számomra az volt - hadd félelem megtartani az egyensúlyát első 3 másodpercig, és pihenjen meg a kezét. Beletelt 1 napos képzés a kis utcák, a következő napon, hogy menjen egy moped és utazz a pálya körül. Különös figyelmet, véleményem érdemelnek fordulat. Ha a kerékpár kötelességtudóan teszi a manipuláció esztergálás, minden mást egyszerűnek tűnik.

Mi a teendő baleset moped! A feneketlen tapasztalat

Nos, a legfontosabb 3 szabályokat. így a vezetés nem csak egyszerű, de biztonságos is:

És egy egész hónap, mentünk egy boldog és élvezte az új szerzett ismereteit. És még azt gondoltuk, hogy elhagyja Thaiföld nélkül zuhan-megindítását. De nem. Az elmúlt napokban Thaiföldön estünk a kerékpár. A jelen, a sebesség, a későbbi sebek és sérülések.

Ma voltunk a sziget Ko Phangan és meglátogattam a keleti parton. Vissza mentünk a naplemente és remélték, hogy jöjjön a nyugati parton csak neki. De a körülmények megakadályozták.

Mi a teendő baleset moped! A feneketlen tapasztalat

Este van elsősegély tanfolyam egymásra, míg a lekötött, majd az egészet.
Az éjszaka szörnyű volt: minden fáj, az ablakok sikoltozó csirke és zenét játszottak a késő Rasta Bar.

A reggeli nem volt kevésbé élvezhető. Vissza kellett térni a kerékpárt a kölcsönző. Ez egy fájdalmas téma, és még fájdalmasabb, mint a sebek. Mi forgalmazott 35 perc, és még fizetett sokat, sokat, annyira, hogy én vagyok beteg ezt az összeget. Azt is hívja őt nem akarja, de felülmúlta az elvárásaimat 8 alkalommal az ár. Ez egy nagyon drága leckét, árán a 11 napos tartózkodást.
Ezért az árért kaptunk is egy tanulság, hogy hogyan kell viselkedni a gördülő irodában idején a kerékpáros a baleset után:

• Tanács №1. Először is, ha a kár látható, rögtön azt mondják, az első a kár. Thais dühös, ha megpróbálja elrejteni őket. A titokban úgy gondolta, hogy azt akarjuk, hogy adja át csendben, és azonnal mérges. Bár mi meggyőzte őt, hogy ezt fogja mondani, de nem volt ideje. Mi számít 7 kár, tanulmányozza minden elölről.
  • Tehát tanácsot №2 - mindig fotkat kerékpár kölcsönzés előtt. Még ha csak nincs ideje, hogy egy képet, képeket a következő napon, amikor megérkezik a szálló egy pár nappal az átadás előtt. Megpróbáltuk akasztani mások hibáiból, és esik. Extra 700 baht mentett fotók bizonyítani, hogy volt már. Időpontjában a fotó ők nem keresnek.
    Mi a teendő baleset moped! A feneketlen tapasztalat
  • A Tanács №3 - hide sérülések, sérülések. Amikor látják, hogy te is baja esik, azt sugallja, hogy volt egy súlyos baleset, ezért károsítja a motort, próbálja dobni egy árat.
  • A Tanács №4 - mosoly, elnézést, hnychte. Nem mérges, és nem mutatnak agressziót.
  • A Tanács №5 - általában ilyen hivatalok árlisták és bontások, hogy hívja szülés előtt a szerviz hogy megtudja, hogyan megfelelő az ár, mert irodákban könnyen hengerelt árrés 2-3. Például rögzítéséről egy tükör, ha a költségek körülbelül 400 baht, és kölcsönző velünk írna le 800.
  • A Tanács №6 - alku, azt mutatják, hogy nincs pénz, és hozd le az árát. Thais még zsaroló, vesznek egy ígéretet lapot, majd próbálja zsarolni őket, és vízumot. Inkább azt javasolja, hogy menjen a szervizbe. Mi kereskedelmi, amennyire csak lehetett. De hagyta ott csak egy nap vége előtt a vízum és a repülőgép, mint Taiki ismert volt, így az ár magas volt azonnal, elképzelhetetlen egyáltalán, de tudtuk, hogy le az ára legalább 6000 baht kevesebb. Lehetőleg ne hagyja az útlevelét, mint a betét. Bár mielőtt elindultunk a aysik, fénymásolatát útlevél vagy anélkül második érvényes thai vízum, ebben az irodában bármilyen nem akart mást, mint egy útlevél, vízum.

Remélem, hogy az átment az tűzkeresztségen és több esik nem fogunk. Nem annyira félt a kár a számlák a kerékpár! 🙂 azt mondta, hogy minden „csepp mindent”, és én nem hiszem, sokáig azt hittem, hogy meg tudjuk tartani ki, de kiderült, hogy minden esik!

Mi a teendő baleset moped! A feneketlen tapasztalat

Most vagyunk Surat Thani, pihenni egy ismerős, van egy hotel, nyalás a sebek, thai csodaszerek.

Sajnos, az utazási biztosítás nem terjed ki az esetekben, amikor egy moped részt. Biztosító társaság, amint hallják „kerékpár”, még akkor is, ha volt egy utas nem volt hajlandó fizetni a kezelést. Erre a különleges biztosítások szükségesek jelölt „Extra” vagy „sport”. De, ahogy a gyakorlat azt mutatja, és ilyen esetben a vállalatok fogja találni egy nyom, amely nem fizet látogatás egy orvos vagy a kezelést.

Ride óvatosan! Hagyja, hogy a benyomások és az út is csak a legjobb!

Akkor hasznos linkek:

• Utasítás használata Wizzair - a tippeket és árnyalatok a foglalás.
  • Airbnb - bérlakás minden város a világon (a regisztrációs link nyereség 20 $ az első könyve $ 75).
  • Útmutató az Airbnb - ötletek és árnyalatok a foglalás.
  • Travelpony - egyszerű keresés a szállodában (check-in, a kapcsolat erősítése 35 $ az első könyve $ 200)
  • HotelsCombined - az univerzális kereső szállást a világ minden tájáról. Ár összehasonlítások a minden foglalási szolgáltatásokat.