Nyaralás Montenegróban

Végül, vártalak - a régóta várt vakáció! Ebben az évben ez egy nagyon várjuk! A kapcsolat a helyzet Ukrajnában az euró és a dollár emelkedett rettenetesen, és nagyon nehéz volt megtervezni valamit előre. Folyamatosan nyomon az árak jegyeket momondo és ez adta az eredményt.

Már egy ablak lehetett látni a tenger és a hegyek. Mivel még mindig nagy nap, hogy repül! Láthatjuk a szépség felülről. Körül a kőzetek a zöld ruhában, kistelepülések fulladt bőséges növényzet között. Gondolom van egy kis levegőt ...

És ez végtelenül gyönyörű tenger, amely nélkül nyaralás! Ez olyan, mintha mosolyognak ránk reggeli nap sugarai és int. Az ablak a repülőgép próbálom elkapni minden darab gyönyörű természet Montenegró, amelyet az első nyílt előttem.

Nyaralás Montenegróban

A nyaralás Montenegróban tartott Budva. Tivat repülőtere rajta, valahol a 20 km. Ő kifejezetten épült egy dombon, a repülőgépek könnyebb volt a föld a sziklás terepen. Runway repülőtér nagyon rövid. Felszálláskor a repülőgép nagyon gyorsan felveszi a sebességet, és vegye le, nem az, hogy a Boryspil. A repülőtér kicsi, nem kurilok és ilyen nagy számú turista érkezett a hely kicsi. Ha töltse meg a bőröndjét a film nem fáj, hogy egy tekercs a nyaraláshoz (a visszaúton). Az üzletek nem találtam, és a csomagolás egy bőröndöt a repülőtéren 7 euró. Szállítás montenegrói kellően fejlett, és törölje kíváncsi turisták, de vannak árnyalatok, hogy tisztában legyenek.

Ha találkozott egy képviselője egy villa vagy szállodában, hogy bárhol az országban nem jelent problémát. De ha nincs ilyen kiváltság, hogy továbbra is a három lehetőség közül:

• Az első -, hogy a buszmegálló Tivat és hogy a városi busz, hátránya, hogy meg kell járni körülbelül 20 percre a repülőtértől, nincs tömegközlekedés nem megy!
  • A második lehetőség -, hogy egy taxi. Nem költségvetési lehetőség, de szélsőséges esetben ez is megteszi.
  • És a harmadik lehetőség az autóbérlés. Ha veszel egy autót egy nap, vagy annál többet tud felhajtani a repülőtér Tivat. Mintegy kocsit, fogunk írni egy külön cikket, Montenegró ez a kérdés nagyon aktuális.

Nyaralás Montenegróban

Montenegró a legkisebb ország a Balkánon. Ez által lakott mintegy 700 ezer. Man. Ha autót bérelni, körbevezet nem lesz nehéz. Az ország fővárosában - Podgorica. Ez lemossa a balkáni partján - Adriai-tengeren. Utakon Montenegróban keskeny szerpentin. Fennáll a veszélye a sziklák alá, de a helyi vezetők (már megszokták) félelem nélkül szemrehányást hancúrozásra kanyargós utakon. A mozgás általában kétoldali. Amikor felveszi a busz Tivat repülőtér és szállítják a lakásban, azt dobták egyik oldalról a másikra, de én nem is figyeltünk, hogy azért, mert a faj, amely körülöttünk, én voltam ragadtatva.

Ez itt olvasható. Ezért a rövid, hogy láttuk során a nyaralás Montenegróban. Amint azt már említettük, a nyaralás Montenegróban került sor a üdülővárosban Budva. Ez az opció kezdetben nem tetszett, de úgy dönt, nem különösebben szükséges.

A nyolc napon mi marad Montenegróban volt végig, és vonulnak át Budva. Látogasson minden strandok és megtudja, hogy hol vásárolnak olcsóbb az élelmiszer és ital menni, valószínűleg minden autókölcsönző és megunják kérdésekre!

Sikerült beleszeretni egy hihetetlenül színes és zöld utcáit Budva, ugyanabban a házak cseréptetővel, elhagyott, reggel tiszta tenger. És a független utat a városban, hogy készített egy felejthetetlen benyomást tett ránk! A törött lépcsőn másztunk egyre magasabbra, és valószínűleg maradt minden „lyuk” nem a fáradtság, és a képeket a csodálatos faj nyíltak meg előttünk. Lásd Boca Kotori-öböl a madártávlat kívánunk mindenkinek, aki lesz Montenegróban.

Nyaralás Montenegróban

Ahogy arra, hogy egy nagy esti összejövetelek a tengeren. Surf a zaj, a csend körül, szinte nincs ember. A távolban láthatjuk a Budva óvárosától. És csak bosszantó szúnyog zümmögése zavarja élvezetét. Szúnyogok Montenegróban, különösen este nagyon sok. Mi volt permetezni, és ő megmentett minket nagyon. Nyaralás Montenegróban érdemes venni a szúnyogriasztó.

Meglátogattuk két gyönyörű, és nem hasonlít egymásra szigetekre. Ahol megnéztük két felejthetetlen napot. Az első ilyen sziget Szent István. Boldog hollywoodi csillagok és az arisztokrata, aki már régóta Royal Island. És ne keresse azt bűn lenne! Sajnálom, hogy a sziget területén tilos a látogatók, de csodálom őt, senki nem tiltja azt. És élvezni, amit valójában! Úton a Sveti Stefan, mi bolyongott Becici és feküdjön az egyetlen közeli homokos tengerparton. Minden más Budva közelében kavicsos. A séta a kavics nem túl kellemes. Nos, azután, hogy én többit a Vörös-tenger maradt papucs. Ott mentettek ki a korallok és tengeri sünök és kövek innen.

Másodszor, a sziget Szent Miklós aka Szent Miklós aka Hawaii - elfoglalta minket a festői szépsége és hihetetlenül átlátszó tenger. Itt van valami, amit és a maszk praktikus. Hogyan válasszuk ki a maszk légzőcső és uszony snorkeling, elolvashatja itt. Természetesen, miután egy ilyen változatos és színes tengeri Egyiptom Montenegróban nem sok bámulni, de még mindig vannak olyan hal. Úsztak körülöttem zátonyok, nem figyeltünk. Mint minden a strandok a montenegrói sziget napozóágyak és napernyők fizetik. Jó lenne pihenni Montenegróban megragad egy esernyő, amely nem találtam.

Nyaralás Montenegróban

Választott lakás nem volt eltérő, egyedi igényeknek, amelyek a klíma, mert közben a nyaralás Montenegróban, szeretnénk, hogy egy csomó dolgot nem fog ülni a szobában. Esett a választás a költségvetési villa "Danica 2 *". „Danica” Különösen elégedettek vagyunk azzal, mi nem számítunk ilyen körülmények között.

Az interneten már csak egy beszámolót róla - nem volt nagyon pozitív. További részletek a villa „Danica 2 *” írtam egy külön jelentésben. Közel a villa, akkor rábukkant egy nagy és olcsó étterem „Lord”. Készítsünk is, és megkóstolhatja a nemzeti konyha Montenegró. Nagyon tetszett ezeken a helyeken, de figyelembe véve nem étterem, de általában enni a helyi, és ez egy jó indikátor. Találkoztunk egy nagyon figyelmes pincérnő Maria. Megpróbált figyelni minden vendég, és soha nem hozott nekünk valami furcsa étel! Bár Montenegró rendes.

Az egyik kávézóban, amit rendeltünk sorbet borjúhús, és anélkül, hogy bármilyen pontosítás hozott csirke. Azoknak az intézményeknek, Montenegró egészen elfogadható. Például, ha rendelni minden étel, de ez nem áll rendelkezésre, de nem figyelmeztet rá, és ehelyett még több ugyanazon az áron.

Nyelv: Montenegro - szerb. Nem tudom, miért, de volt itt Montenegróban tartják az övé, és beszélt szerbül, és néztem őket tágra nyílt szemmel. Amikor először hallottam a szerb nyelvet, nem értem semmit, de miután pár nap, a legtöbb szó tiszta volt, és még az általunk használt. Annyi ukrán szavakat, amelyek nagyban megkönnyítik a felfogása nyelvet. A legtöbb helyi know magyar, különösen eladók. Ahogy Victor beszélt helyesen: „Szeretné eladni valamit - tanítják a magyar nyelvet”! Vannak szavak, amelyek nagyon provokatív értelme. Például, csirke van a férfi nemi szerv. Ahogy kell megközelíteni az eladó és kérjen - „Mennyi csirke?” vagy valami ilyesmi, nem!))

Nyaralás Montenegróban

Hasznos információk (Rest in Montenegró)
  • Alkohol jobb vásárolni a boltokban a felszállás előtt, nem pedig Dyutike. Az árak euróban. És főleg az ukránok nem nyereséges taritsya ott. Ez, tekintettel a bor és a vodka. Ami a luxus italok, az árak egy kicsit magasabb, mint, de nem sokkal.
  • repülési idő Kijev-Montenegró-1 óra 55 perc
  • Minden időpont eltér Montenegro Ukrajna egy órával vissza.
  • Nyaralás Montenegróban, kívánatos, hogy papucs úszás, kényelmes volt járni kavics, valamint egy esernyő. Minden napernyők a strandon térítés ellenében 5-20 euró.
  • Mivel a nedvesség és egy erdős területen egy csomó szúnyogok. Remedy ezek ellen a vérszívók kell feltétlenül magával vinni. A helyiség nem volt velük, de ha ül az utcán vagy a strandon, akkor nem adja a békét pihenni.
  • Ha töltse meg a bőröndjét a film nem fáj, hogy egy tekercs a nyaraláshoz (a visszaúton). Az üzletek nem találtam, és a csomagolás egy bőröndöt a repülőtéren 7 euró.
Map of Montenegro

Nagyításhoz térképen kattintson a képre a

Hogyan talál olcsó szállást Montenegro

Olcsó szállás és hotelek Montenegróban megtalálható keresztül hotellook foglalási rendszer. saját használatra, be van jelölve. Könnyű szolgáltatás, hogy összehasonlítja az árakat több tucat foglalási rendszerek - meg kell választani a legjobb ajánlatot magad, és vásárolni.

Hogyan vásároljon olcsó repülőjegyek Montenegro
Repülés Montenegró megvásárolhatók közvetlenül a légitársaság honlapján, de ez a legelőnyösebb, hogy kihasználják az ajánlatok járatok irányába Aviasales. egység, amely maga is használ. Szolgáltatás kiválasztja a legvonzóbb ajánlatok, árak és irányokat - meg kell választani a legjobb az ár, indulási idő, vagy a kedvenc légitársasága.

Megbízható források, amelyek segítenek, hogy mentse a független utazási tervezés

Összeállítottunk egy listát a hasznos és bevált forrásokat is igénybe veszik, ha utaznak. Ezek segítenek bennünket, hogy időt, pénzt és frusztrációt.

Aviasales - fapados járatok az egész világon.
Buruki - fapados járatok az egész világon.

hotellook - keressen olcsó szállást, szállodák és apartmanok a világban, és az összes népszerű foglalási oldalak, köztük Agoda, Booking.com és más népszerű foglalási rendszerek.

MyRentacar - autóbérlés. Montenegró, Magyarország, Krím, Csehország.

Busfor - kényelmes szolgáltatást foglalni és vásárolni buszjegyet Ukrajna, Magyarország, Európa és a FÁK országokban.

Cherehapa - Vásárlás utasbiztosítás Online
Tripinsurance - vásárol biztosítást az interneten.

Kiwitaxi - foglaljon transzfer a repülőtérre.

Köszönöm, hogy elolvasta a blog. Találkozunk az oldalakon mi útinapló